Este o sencha „blanda”, „usoara”, singura de acest gen produsa de Marukyu Koyamaen. Este o sencha amestecata cu Kabusecha, ceea ce-i confera gustul caracteristic, incantator si delicat.

1Am facut ceai in hoihin-ul meu preferat si l-am baut dintr-o ceasca Arita, ambele japoneze.

Aceasta este sencha mea preferata.

2Pentru prima infuzie am folosit 8 grame de sencha, apa cu temperatura de 80 C, iar durata infuziei a fost de un minut.

3Culoarea este galben verzuie, aroma este usor florala, destul de puternica, gustul este amar dar bland, cu foarte fine nuante marine, foarte vag acru, si doar putin astrigent.

Asa arata frunzele dupa ce se deschid:

5Am grija intotdeauna la fel ca la gyokuro cand torn in cesti sa scurg bine apa din ceainic pentru ca altfel urmatoarea infuzie va fi amara.

La a doua infuzie am folosit apa cu temperatura de 85 C, si un timp de infuzie de 10 secunde.

6Culoare capata mai mult galben, aroma este la fel, iar gustul devine usor dulceag si nu se mai simte decat vag astringent.

9

A treia si ultima infuzie:

10Timpul de infuzie a fost de aproximativ 12-15 secunde, iar temperatura apei de 85 C.

Culoarea a devenit galbuie aproape in totalitate, aroma a mai scazut in intensitate, iar gustul este si mai dulceag si nu mai este astringent.

Este o sencha de calitate, cu un gust delicios, potrivita atat pentru cei ce prefera un ceai verde japonez mai soft cat si cei atrasi de gustul amar specific.

11

